2014. június 19., csütörtök

Interjúk alatt...

Tegnap, és ma is volt a kiállítóteremben beszélgetés a sajtó képviselőivel. Amíg ment a felvétel, észre vettem a szemem sarkából, hogy a teremőrök egyre közelebb jönnek, és nagyon figyelnek. Majd amikor elmentek a TV-sek odajöttek, és elmondták, hogy nagyon élvezték Károly és Franciska történetét. Megkérdezték, hogy miért nem csinálom ezt sűrűbben? Nagyon helyesek voltak. Azt is elmondták, hogy a tárgyakat nézve nem lehet teljesen kitalálni Károlyék tragédiáját, csak sejteni lehet, mi történt? Szóval, mégis érdemes lesz talán a könyvet majd elolvasni, hiszen én is így gondoltam amikor elkezdtem írni a könyvet, hogy a kiállítás tárgyaival nehéz elmesélni ezt a szerteágazó, és igen szövevényes történetet. Károly életének és halálának okait.
 *
A mai beszélgetés a Katolikus rádióval zajlott, ahol a végén a szerkesztőhölgy is elárulta, hogy nagyon élvezte a beszélgetés, mert a történet lenyűgöző, megrázó és nagyon elgondolkodtató volt.
Ma Dr. Tóth Ernő is eljött a rádiófelvételre, aminek nagyon örültem és köszönöm neki, innen is a részvételét! Ahogy egyre többször hallgatom őt, úgy kezd világossá válni számomra is, mekkora tehetség volt Károly, milyen rendkívüli volt az ő találmánya, és milyen keveset beszéltünk eddig Róla és a hídjairól. Ernő úr lelkesedése, szakmai elismerése, ugyan azt az érzést váltja ki belőlem, mint amikor arról beszéltünk korábban, hogy Franciskának most adja meg a család az elégtételt az elszenvedett kínokért. Károly talán most kaphatja meg azt az elismerést, amit a maga korában nem kaphatott meg. Remélem így lesz!          

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése